Anteeksi, etten ole pitkään aikaan päivitellyt täällä. Olen ollut kiireinen ja olen tosin vieläkin.. Olen kuitenkin päivittänyt paitsi Bratzini-listaa, myös hieman ylläpitäjä- ja tiellä huippumalliksi-sivuja. BNTM ei oikein ole edennyt, sillä minun piti muuttaa muutamia kilpailijoita, mutta sitten ei löytynytkään innostusta kuvata kilpailua. Kilpailu saattaa siis alkaa vielä myöhemmin..
   Muutaman uuden Bratzin olen saanut, kuten kirjoituksen nimikin kertoo. Uudet nuket ovat siis Ice Champions Dana, Pampered Pupz Salon Style Cloe ja Holiday Katia. Nuket ovat hyväkuntoisia, mutta putsauksen tarvetta on ja Danan huulet pitäisi ehkä maalata uudelleen suuren kuluman vuoksi. Alkuperäisiä vaatteita kaikilla on onneksi jonkin verran mutta valitettavasti joitain puuttuu, esimerkiksi Katian mekko. Tässä vielä kuva tulokkaista:


   
Danalla on alkuperäisiä vaatteitaan päällä, kuten Cloellakin. Katialla on vain omat kengät- mekko on Girl's Nite Out Yasminin.

Serkullani on uusi blogi http://joellenblogi.vuodatus.net/, käykää kurkkaamassa. Se on vielä aluillaan, mutta tulee päivittymään ajan myötä. :)

Hyvää uutta vuotta kaikille, vaikka nyt myöhässä tuleekin :)