Hei kaikille!

Päätin säästää blogini täällä, mutta toivon vain, että kadonneet sivuni tulevat takaisin pian. Blogini kanssa olen nähnyt vaivaa, eikä se saa jäädä turhaksi. Kiitos kaikille teille, jotka jaksatte ja olette jaksaneet seurata blogiani! <3 

    Kokoelmani on taas vähän päivittynyt- vähenemään päin valitettavasti. Olen täysin rakastunut Pullipeihin ja mahdollisesti tuleen keräämään niitä myös rahatilanteesta riippuen. Olen pian hankkimassa ensimmäistä Pullip-nukkeani, Melissaa. Tässä kuva:

http://www.mollamania.net/pullip_melissa3.jpg

   BNTM on valitettavasti tällä hetkellä haudattu idea, sillä minulla on koulutöitä (lähinnä kokeisiin lukua!) eikä minulla ole juuri nyt erityistä innostusta kuvata hirveää määrää Bratzeja.. Viimeaikoina myös kiinnostukseni Bratzeihin on ollut vähäisempää.. :( Anteeksi!!

   Blogini otsikko no, sopii tilanteeseen- siihen, että blogini jää. Otsikko on kuitenkin Miley Curyksen Stay- kappaleen sanoitusta. Minulla kun on toisinaan hankaluuksia keksiä hyvää otsikkoa, jonka olette varmaan huomanneet. :) Tänne päivityksen loppuun vielä kuitenkin Stay:

http://www.youtube.com/watch?v=nHm7_A-V_bw

  Hyvää tulevaa ystävänpäivää ja jaksamista koulunkäyntiin kaikille!! <3:)